Fotini

Φωτεινή Βαρδάκα

Νηπιαγωγός M.Α. Δημιουργικές Τέχνες και Εμψύχωση

Τα τελευταία 10 χρόνια σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά προγράμματα που απευθύνονται σε παιδιά από 2 έως 12 χρονών, ορισμένα και σε ενήλικες. Έχει σχεδιάσει το Art n’ Fun, παιδαγωγικό «εργαλείο» που εμπλέκει τις τέχνες και το παιχνίδι, ενώ επιπλέον έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει παιδαγωγικές παραστάσεις-παιχνίδια που απευθύνονται σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες απαιτούν την ενεργό συμμετοχή των παιδιών και στοχεύουν στην μάθηση μέσω του ομαδικού παιδαγωγικού παιχνιδιού. Έχει υπάρξει συγγραφέας 8 συλλογικών έργων σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Μεταίχμιο και τις Εκδόσεις Καστανιώτη. Τα επαγγελματικά ενδιαφέροντά της εστιάζουν στο παιχνίδι, στις τέχνες και στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας σε μικρά παιδιά. Είναι αισιόδοξη, αγαπά να βρίσκεται με φίλους και χαμογελά με κάθε ευκαιρία. Τα χόμπι της είναι η λογοτεχνία, το θέατρο και η μουσική.

Rania

Ουρανία Λάμπου

Εκπαιδευτικός/ Μ.Α. στη Διδακτική της Ξένης Γλώσσας/Υποψήφια Διδάκτωρ στις «Γνωστικές Νευροεπιστήμες: Παιδαγωγικές εφαρμογές της μάθησης συμβατής με τον εγκέφαλο»

Είναι επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες. Συμμετείχε  με πολύ μεγάλη επιτυχία σε πρόγραμμα του CERN για την διδασκαλία της Σωματιδιακής Φυσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και έλαβε για τα projects της 8 Διεθνή Βραβεία. Το 2019 προκρίθηκε στους 50 καλύτερους εκπαιδευτικούς του κόσμου για το Global Teacher Prize,  για τις δράσεις της στη Φυσική και το STEAM και έλαβε το Παγκόσμιο Βραβείο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Σχεδιάζει διεθνή εκπαιδευτικά προγράμματα και είναι συν-δημιουργός και συντονίστρια του μεγαλύτερου και πιο πετυχημένου στον κόσμο διεθνούς STEAM Project Innovate Your Dreams, στο οποίο έχουν εμπλακεί πάνω από 60 χώρες και πάνω από 100.000 μαθητές από όλον τον κόσμο. Έχει στο ενεργητικό της πληθώρα συμμετοχών  ως εισηγήτρια και  επιμορφώτρια, με πολύ μεγάλη επιτυχία και απήχηση, σε διεθνή συνέδρια, επιμορφωτικά σεμινάρια  και δημοσιεύσεις σχετικά με την Φυσική, την Αστρονομία και  τις Νέες Τεχνολογίες.

Ilias

Ηλίας Σινιόσογλου

Μηχανικός Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών/Φοιτητής

Τα τελευταία χρόνια διδάσκει σε εκπαιδευτήρια της πόλης του σε τομείς της Πληροφορικής, όπως Προγραμματισμό, 3D Σχεδίαση και Ρομποτική. Στον ελεύθερο χρόνο του αναπτύσσει τις γνώσεις του στα πεδία της Ρομποτικής και της Τεχνητής Νοημοσύνης, αλλά και σε άλλα ποικίλα πληροφοριακά τεχνολογικά συστήματα. Προσπαθεί να εμπλουτίζει και να εφαρμόζει συνεχώς τις γνώσεις και τις ικανότητές του, εντρυφώντας σε πολύμορφα επιστημονικά κι εκπαιδευτικά αντικείμενα, καθώς θεωρεί ότι αυτό υποβοηθά τα ενεργητικά του πεδία και διευρύνει τους διαγνωστικούς του ορίζοντες. Στόχος του είναι να ακολουθήσει ερευνητική καριέρα και να ενταχθεί στον ακαδημαϊκό κλάδο ως καθηγητής.

Niki

Ελπινίκη Σιάγκα

Εκπαιδευτικός/Αριστούχος απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Εργάζεται στην ιδιωτική εκπαίδευση από το 2013, έχει δουλέψει με παιδιά από 7 έως 16 ετών κι έχει εφαρμόσει τη διδασκαλία με τη μέθοδο project. Ενδιαφέρεται για τις νέες επιστημονικές εξελίξεις και σύγχρονες έρευνες σχετικά με τις διαδικασίες μάθησης στο νέο ψηφιακό κόσμο. Έχει επιμορφωθεί με πρόγραμμα του University of Maryland σχετικά με την εξέλιξη των θεωριών μάθησης (Behaviorism, Constructivism, Cognitivism, Connectivism, Andragogy) και προσεγγίσεις όπως βιωματική μάθηση (Experiential learning), Project-based learning και Microlearning. Έχει επίσης παρακολουθήσει εξ αποστάσεως το πρόγραμμα The science of learning-What every teacher should know του Columbia Centre for Teaching and Learning (CTL) σχετικά με αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας και μάθησης, όπως επίσης και διαδικτυακό πρόγραμμα του πανεπιστημίου του Michigan για την παιγνιώδη μάθηση. Τέλος, έχει επιμορφωθεί με πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την ενίσχυση της δημιουργικότητας και της ενεργητικής στάσης απέναντι στη μάθηση. Πιστεύει στη δύναμη της εκπαίδευσης και στη σημασία της καλλιέργειας δεξιοτήτων όπως συνεργατικότητα, δημιουργικότητα, επικοινωνία, κριτική σκέψη και επίλυση προβλημάτων. Της αρέσει να μαθαίνει κάθε μέρα κάτι καινούργιο και να βλέπει τους μαθητές της να εξελίσσονται. Αγαπά το θέατρο και το χορό, ενώ γοητεύεται από τη λειτουργία του εγκεφάλου και την ψυχολογία. Πιστεύει πως η διδασκαλία είναι τέχνη που απαιτεί αφοσίωση και αγάπη και θαυμάζει τους δασκάλους που είναι δημιουργοί.